Sunday, December 2, 2012

SEMESTER BREAK IN PHUKET

Assalamualaikum.....



Long time no see ya...dah lame aku xpedulikan blog ni,dah berhabuk gamaknye...Actually,banyak kekangan yg menghalang aku dari berblog ni...tahun ni dah masuk 3rd year aku dalam  bidang Medic ni,kadang-kadang bz,lab lah,tutorial lah...sampai banyak cerita dan mende yg aku nk share ngn korang xsempat aku nk tulis...so,today aku nk citer mnde yg basi,hahahha...


This all about my very first time travelling with my bff..Kami pilih Phuket as our holiday location sebab aku bukan nak shopping sgt,sekadar nak bersantai,setelah penat belajar *kononnya*..aku pegi time sem break ritu bulan July,aku pegi 4hari3malam....

Phuket ni best sangat tok pergi bercuti dengan kawan2 mahupon yg tersayang,sebab tempat ni if bawak bebudak kecik macam xseswai plak sbb mcm too "social",in my opinionla,tapi kalau korang still nak bawak anak-anak,adik and all xde masalah :)

Kat sana,banyak activity yg kite boleh buat macam riding elephant,tgok monkey show,snorkelling,surfing,and bnyak lagi activity2 pantai u know (penat dah tgn nk tulis satu2)..


Tapi,kalau pegi sane,satu je NASIHAT aku,korang please jgn nk gatal berjimat duit tak nak makan,sebb SEAFOOD kat sane is NO 1!!!!!!



Btw,kat sini aku nk kongsilah sedikit gambar yg aku




                                                         
                                                                                                Aku and Xemma depan hotel



                                                               
                                                                                                           ni plak d gojes Xerra :)









                                                                Phi-phi Island,sangat cantik and air die mmg crystal clear!!!


                 





                                 
                                                                         ni plak kat Phuket Fantasea,kiteorang g tgok theatre,best!!





                                           Stall pancake ni ade kat mane2 sepanjang jalan,harus try,enak,tgo Xerra thumbs up!!



                                                                                                                after theatre show!!


Nk g santai2 and release tension,sgt worth it every penny if pegi Phuket!!!Gonna update entry baru pasal aku g shopping kat Bandung plak nnti k!! :)



ok,bye2,till then !!


No comments:

Post a Comment