Thursday, May 10, 2012

SUGAR CRAVING TERMAKBUL

Assalamualaikum....

Hari ini aku nak cite pasal aku yg sgt mengidam nak makan rainbow cake n red velvet cake yg telah sekian lame,asal balik malaysia,mesti xsempat nak makan..hrmmm,apekan daye :(,tp rezeki aku,housemate aku,Xerra,die balik Malaysia atas sebab kesihatan yg tidak mengizinkan,kesian die,get well soon ye lalink!! surprise,surprise!!!semalam,die balik Medan,n guess what die belikan aku kedua-dua kek yg aku idamkan selame ini,warghhh,menangis mak nokkkkkk!!terharuuu babe..mane taknye,aku saje je post kat fb aku yg sedapnye mendalah tu,tup-tup die belikan..kalau nak tahu si Xerra ni bestpren haku tau,everything we shared together since kite blaja kat USU ni, :) suka duka,jadi mangsa sistem kat USU ni jgn cakapla,selalu,sob3 :(...




  haaaa,cmnila rupenye rainbow cake tu babe,sedapnye jgn cakap ah,smpai menjilat ibu jari kaki,wakakaka..*ok melampau*,tp seriously sedap sgt2,thanks to Xerra,i heart you :)








  ini plak,red velvet cupcake tu,sedap jugak,rase die masam2 sweet gituuu..hehehe,anda semua patut try ok!!



Actually,ni gambar ehsan dari google cz aku dh telan sume masuk dalam perut baru ingat nak buat entry pasal ni...hihiiii..


okey,btw sini ade pot yg best yg korang boleh order cake

kawasan Kelantan leh order ngn mak cik senior aku mase skolah lu.. MAMA L.I.C.I.O.U.S

kawasan KL,Shah Alam,boleh order sini,mmg meletop wooo yg ni wa cakap lu Pinkyretrosbazaar

lastly,yg ni plak kawan aku punya,boleh order ngn die,eventhough die baru start bisnes ni,tp wallah!! memang best,sila lah order ngan die bagi yg tinggal di kawasan Kota Bharu,Ketereh,pokoknye Kelantanlah :)  Kak Nick Niniey


selamat order and till then!

No comments:

Post a Comment