Thursday, May 10, 2012

FAVOURITE MAGAZINE

Assalamualaikum...



Tepat jam 11.44 pm WIB,aku still xleh tido,hrmm,so mulelah rase nak merepek meraban kat sini..hahahha,ni aku tgh tunggu cik Xerra tgh transfer cite best2 kat aku,tp kene tunggu 1 jam baru complete,so aku masuk bilik and baring atas katil,amik laptop,ape laagi bile lappy kat tgn,online ler.............mende yg aku nak share ngn korang kali ni,pasal magazine yg aku suke bace!

Kan aku ni dari Kelantan,so dr Medan mmg xdolaaaaaa flight straight smpai Kelantan kan?so,aku kene la transit KL dulu,barula pegi balik KB..so dalam waktu transit tu,mesti aku akan pegi beli majalah2 ni..kalau nak tau ape magazine yg aku bace tu...scrolll ke bawahhhh !!




























     1st magazine favourite aku, CLEO,murah xmahal RM5 shj,aku suke CLEO ni sbbnye die suke bagi review pasal product2 kecantikan yg best2,yg paling latest die kasi bau aroma perfume RALPH LAUREN for women,perghhh jgn cakap aaa bai,wangi siotttt,plus2 yg botol pink!! *wink*















2nd,aku suke magazine SEVEENTEEN,walaupon aku dah tak sweet-17,dh sweet 23 pom,eden tetap suke SEVENTEEN,pasai ape?sebab magazine ni suke kasik FREE GIFT!! :)























Last sekali,magazine pilihan aku adalah, REMAJA lah opkos sebabnye,aku pon xtau sebab die,tapi pokoknye aku sukelah,mybe sebab aku suke part yg cara2 nak make-over and part dorang ajar cara nak make up!!






And also,dorang mesti ade interview best2 ngn retis2 Malaysia,macam yg latest ni pasal Schawal nih,kan dorang baru kawennn,aku xsabar nak balik nanti beli !! :)









Itulah alkisah magazine2 yg aku suke kat Malaysia,oklah,aku nk tido dulu,esok ade pleno pakar pepagi bute lagi,ZZzzzzz!!!




ok,bye2,till then!



No comments:

Post a Comment