Saturday, May 12, 2012

BELLAGIO !

 Assalamualaikum...

I'm gonna write about my blackberry...aku menyesal giler beli blackberry model yg aku pakai sekarang,sebabnye asyik sim card rejected and asyik hang..memangla BB asyik hang kan?tp ni melampau2 lah..sakit plak hati kiteeer!

Actually,bile aku decide nak beli  new BB aku dh decide and dlm kepale hotak ni memamng dah cakap dah nak Blackberry Torch,tp bile sampai je kedai,ehhh,p beli Bold plak.. *stress*

Aku beli mende ni kat Medan,kat sini BB model 9790 Bold ni org panggil Bellagio..org kat sini kreatif sikit bab bagi2 name nih!hahahah and BB model Torch plak dorang panggil Jenning *kalau xsalah lah kan*..

So far,aku bace review2 pasal BB org cakap Torch yg paling ok dan kurang ke-hang-an..so,nantila dapat rezeki aku beli la satu...*berlagak siottt*,macam tukar baju plak!

Tp,wa cakap luuu,BB kat sini lagii murah kat Malaysia,so aku rekomen kat korang yg mane2 plan nk beli BB and kebetulan nk dtg Indon,beli kat sini k..Tp,hati2 jgn sampai tertipooo plak dek mamat2 minah2 penjual nnti k...Kalau yg ade cap A&T tu korang jgn beli cz yg tu bukan ori punyeeeeee..still same function die tp bukan ori lah pokoknya,aku pon lupe org kedai tu gtau aku beza die...*sigh*,asyik amnesia je skang,penangan asyik makan maggie...

Aku cakap ni berdasarkan pengalaman akuuu,cz ritu kononya kan memule aku nak beli Torch kan? pastu  mmg nak beli dah cz murahhhh gile baiiii wa cakap luu beza 1juta rupiah kot ngn kedai2 yg aku survey sebelom ni.. 1juta = rm350...

Aku ape lagi??excited lah kan...tapiiiiii,kawan aku cakap macam something wrong je murah semacam,aku pon start dh takuttt ah karang kene tipooo plak..So,aku pon angkat kaki ah dr kedai tu and cakap nnti kami datang lagi ya mbak,kami mau nengok2 dulu..hihihihi :D

Pastu,pecahla lobang bukan ori bile aku g kedai 1 ni,die ckapla beza ori punye anda A&T punye..so,selamattttttt duit aku..aku bukan hape,aku xkisah barang  mahal janji quality die terjamin..

So,then aku pon belilahhhhhhhh BLACKBERY 9790 (BELLAGIO)!!itula citenyeeeeeee :D




                                         Ni lah potret BB kepunyaan aku,time ni aku tgh tunggu nak boarding balik kampung!! :D








                                 ni gambar lagi jelas Bellagio aku,function die same je leh bbm sume plus boleh touch screen!







                         Yg nila Jenning,BB idaman aku pade mulenye sebelom tukar pikiran :(

                                                gambar ehsan google!thanks Mr.google


ok,bye2 till then!

No comments:

Post a Comment