Thursday, May 10, 2012

PENGGEMAR ONLINE SHOPPING!

Assalamualaikum...


Mesti korang yg bace blog ni rase annoyed cz dlm satu hari aku tulis banyak entry,tp xpelahhhhh,itu hak korang..ade aku kesahhh??hahahah...malam ni macam xde keje sgt eventho berlambak lagi aku xstudy kan??Isnin ni dh nak exam dah siti oiiii..xpelah,masih ade 2 hari lagi koq nak study,hahah.*perasan*,actually skang aku tulis entry ni sambil tgok cite siapa takut or tahan takut camtula kat channel tv Indonesia ni...lawak!!hahaha

Sehubungan dgn banyak blogshop yg mcm cendawan tumbuh selepas hujan,so,dalam entry ni,aku nak share ngn korang blogshop yg best2 yg aku salu shopping lah.. :)


KATEGORI PAKAIAN & HIJAB

1. thepoplook : yg ni salu aku shopping kat sini,pantang ade new arrival akula paling excited!! :D
2. FashionValet : yg ni pon best blogshop cz barang die sgt berkualiti and kpd penggemar barang2 branded bolehla beli dan belah di sini :)
3.Bunga Boutique Collection : ini plak,tempat syurga beli tudung pada harga yg sangat reasonable! *superb*
4.ColourCycle Boutique : yg ni pon okay :)
5.Tejaa Taj Boutique : kpd penggemar baju ala2 kaftan or batwing gitu,sgt recommended!
6.Mazlianul Maznan : raye dah nak dekat kan?so,kat sini ade jual baju2 kurung n apparels yg sgt fashionable!
7.TudungPeople
8.Datin Norjuma punye kedai! : xkanla korang xkenal,nak tau,check it out!

*banyak lagi actually,tp penat nak tulis,nnti akan update dalam next,next entry*

KATEGORI CONTACT LENS

Ada satu sahaje kedai yang aku sgt2 mengesyorkan korang yg suke pakai soft lens yg warne mcam2 seiring dgn wrne baju yg dipkai,beli kat sini,nilah the most cheaper blogshop yg aku jumpe so far yg jual lens pada harga yg tersangat murah!aku salu jugak borong kat sini :)


Jiunn Barbie Lens







                                                                                                 me & sweet Xerra !
                                    Maxi Dress from thepoplook.com,Hijab from ColourCycle Boutique,Lens from Jiunn Barbie Lens

                                         
                                                           



ok,bye2,till then!

2 comments:

  1. jom jamu mata di http://cintaalmaribaju.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Hello,salam perkenalan..
    visit http://www.myblouzeboutique.com
    =)

    ReplyDelete