Wednesday, May 23, 2012

TWO IN ONE

Assalamualaikum...

Entry kali ini ade kesinambungannye dari entry HARAPAN PALSU,kenape aku cakap macam itu??rajin2kanla bace entry aku yg lepas..heheheh..Kan aku de cite kat korang yg housemate  aku kurang asem tu kan??so,parent aku bimbangkan akula,mane taknye,cuti 5 hari,Xerra balik Malaysia,aku plak sesorang kat sini tinggal ngn minah tu,dibuatnye ape2 kat haku.So,parent aku suruh aku balikkkkkkkkkkkk!! *berbunga-bunga hati*

Tanpa aku buang mase aku terus bukak laptop,beli tiket flight!!*hell yeah*

balik kampung,ooo balik kampung hati girangggggggg!!!kemain kau Siti....



  • TIKET KL-MEDAN : checked
  • TIKET MEDAN-KBR : checked 

Kan aku ade cakap yg aku nak buat party kecil-kecilan angan-anganku yg kononnya nak buat dessert buffet tok celebrate adik aku yg akan menjejakkan kaki ke dunia U!

Aku pon terus SMS kak Pah a.k.a tuan milik MAMA L.I.C.I.O.U.S haaaaaaa....* semangat*

Tanpa aku pedulikan dah pulsa aku dh tinggal sikit...hahahaha,sebab excited nak balik,lantaklah nak habis pulsa ke ape,ooooppss,pulsa tu = topup ----> dalam Indonesia,jadi nti bolehla korang dtg Indo,berlagak kat kedai topup cakap nak isi pulsa cz kalo korang sebut topup ke reload ke,xdenye dorang nak paham :D (new vocab tok korang)

Ok,sambung balik,aku pn SMS la :

aku : Salam kak,sy nak order cake tok 20 May nti boleh x?

MAMA LICIOUS : sape ni?nak order kek ape? *al-maklomlah aku sms gune no indo aku,wakakaka,mestila k.Pah pon kene tau sape kan?dibuatnye org memain,order je,bile smpai mase xbuat!

aku : rainbow cake 1 bijik, RV cupcakes 25,hokaido cake 10,muffin 30,APD 10 !

MAMA LICIOUS : banyak tu,tp bolehhhhh :)

aku : yessssss!! *tu dalam hati *


so bile dah deal tu,sampaila 20 May 2012

pukul 1130 pg,aku and adik aku g amik tempahan kek kiteorg kat umah kak Pah di Pg.Chepa,senang je cari umah akak ni,xsusah pon..

Tapi wa cakap luuu,memmg sagt recommended lah cake2 dr MAMA L.I.C.I.O.U.S... sgt marvellous,semua family aku suka and cakap sedap n harga sgt2 berbaloi dgn ape yg aku dpat pade ritu ! sgt fresh,sedap,xmanis sangat and sume okeyyyyyyy!! BEST !!

Korang mesti curious kan bentuk rupe kek2 aku semua tu kan? zasssssssss,check it out!!


Sebelom tgok gambar,actually party *konon* dibuat bcz nk celebrate adik aku dapat masuk kolej and nak sambut Hari Ibu sekali jadi save dan meriah 2 majlis digabung jadi 1 ! :D







                                                                                                       Ini rainbow cake *my favourite*





                                                                                              Rupe die after dipotong,cantik kan?




                                                                                                    Ini plak, red velvet cupcakes! *delicious*



                                                                                Apam polka dot yg ade filling kat dalam die!






                                                                                   muffin strawberry & blueberyy! *fresh and very soft*
                                                                                                 p/s : label kat muffin tu aku DIY tau :)




                                                                                       Last but not least,this is my MOMMY & ADIK !


Dear mommy,happy mother's day, and adik,congrats and goodluck,love u both !


Sorry gambar xbrape nak cantik cz camera murah shj! enjoy reading my blog :)

special thanks to MAMALICIOUS kerana menjayakan party saye!


ok,bye2,till then !


2 comments:

  1. kek pelangi tu nmpak cam best..x pernah rasa lg :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihi,memang sedap,actually die buttercake tp dibuat dalam wrne wrni..tp harus try,sedap :)

      Delete