Saturday, May 12, 2012

HARAPAN PALSU

Assalamualaikum...



Lepas satu habes,timbul lagi satu hal lain...aku nak citer ni betape hancurnya hatiku bile USU yaitu universitas sumatera utara ni kasik harapan palsu kat aku,aku dah siap donlod lah kan sume kalender indonesia punye,pstu kau tahu betapa excitednye aku bile dalam kalender tu  ade tanda merah = cuti 17-20 Mei...Aku dgn harapan yeah aku boleh balik kampung lagiii cz 14,senin exam and selase rabu xmungkinlah ade lab or tuto ye dakkk??? *masih happy mood*


Sekali,baru beberapa jam yg lalu,jadwal blok respiratory keluar,aku kemain dupdapdupdap time nk donlod dgn harapan mintak2lah xde lab n tuto hari selase n senin cz kalau xde,pas exam tu aku nak chow terus balik Malaysia tercinta,,ape???????sekali bukak file jadwal tu,hameeeeeekkk kau,jadwal packed gile!! *damn USU*

Selase : LAB
Rabu : TUTORIAL? *wtf* 

Dalam hati aku dah membuak bagaikan volcano yg nak meletus dh!terus hancur harapan aku nak balik,dahla baru on phone ngn mommy,dok plan nk buat buffet dessert bile aku balik nnti cz nak celebrate adik aku yg akan melangkah kaki ke dunia U!!

Sorry,adik,kakak xdapat balik,see u on July keh,jgn sedih2 n blaja rajin2,love u muchiieee!Sambil tu xdpt jugak aku nak celebrate Mother's Day ngn mommy,bile aku call mommy cakap cannot balik,mommy macam sedih je..mane tak sedihnye,before this tiap2 hari kot mommy sms,tanye jadi ke tak nak balik!Everyday waaa cakap lu,mestila die berharap anakanda tersayang ni pulang??tapiiiiiiiii?? USU kenape kau kejam??aku dah penat jadi magse kezaliman kau!


Okla korang,citer panjang pon xgune,aku still xboleh balik,,melanggukla aku di Kota Medan ni till July..Tp xpela,asalkan puase and raye aku kat Malaysia hokehhh!yg tu kau jgn kacau!!kau kacau yg tu,mmg aku bakor!

Dalam kepatahan hati cz USU kasi harapan palsu,aku pon terus melahap Indomie goreng perisa rendang!tu je aku ade sebab kononnye xnak beli lah groceries kan dah nak balik,nnti expired kan?tapi,ape boleh buat..maybe ade hikmah di sebalik semua ini.. *think positive kejap*




                                       
                                                                                 Ni je yg ade tok dinner,sedih tak?sobb



 
                             
                                                         Good-bye dessert buffet impian for celebrate adik's new world! :'(


oklah,bye2,till then!

No comments:

Post a Comment