Wednesday, May 9, 2012

I HATE TUTORIAL !!

Assalamualaikum...

sebenarnye aku penatlah nak buat tutorial,mane tak nye,biase kalau 1st meeting pastu ade gab 2 hari baru 2nd tutorial!ni??senggang 1 hari,otak aku penat,badan pon..minggu ni berturut2 ade tutorial BHP (bioethic humanity program, CRP (community research programme),ape jadahlah buat sume diskusi kelompok macam hareemmm ni!capek deh,lho tau nggak???dalam misi mencari learning issue yg harus aku prent esok,aku teringat plak pasal dinner PM-USU (perwakilan mahasiswa),dan tangan ni gegatal je nk upload gambaq kat cni..hehehe,meh kite tgok aku menggedik di lensa!!hahahaha...


 

                                       ni annual dinner mase aku 1st year kat USU,dalam toilet pon bergambar :)




    ce teka aku yg mane dong? :P




 ehem-ehem, THIS IS ME!!
  baju ni aku beli dr ColourCycle Boutique 
      tudung,aku lupe plak ape name website tu,FYI,tudung yg aku pakai tu syria :)



Pejam celik,pejam celik,dh masuk tahun kedua aku kat Medan ni,so mestila hado annual dinner yg second year punye ye dak??heheh,korang nk tengok??malulaaaaaa *ok ngengade*,peace!!jomla tgok gmbar,penat dh nk tulis n ngarut pepanjang!!


                                          
 ni lah aku punye annual dinner tahun kedua,baru je ni,bulan lepas!!



                                     
 me & fana :)



  last pic untuk tatapan korang,hahaha..:P
                                 baju ni aku beli kat Medan je memurah,shawl ni from Radiusite


 Mesti korang curious,ape pasal lah tiap2 tahun asyik bergambar ngn orang same kan??bczzz dorang ni lah bff aku kat USU ni!!nak tahu ape aku pakai n nk tgok gmbar aku tok dinner tahun ke 3 punye???tunggula tahun depan,wakakaka,so,selamat menjamu mate,k bye2 till then!!

                                               






No comments:

Post a Comment