Saturday, May 26, 2012

RUNTUH

Assalamualaikum...

Mesti korang tertanye-tanye kan kenape aku dah tak selalu update blog skang...bukan hape,aku busy sikit since masuk blok respiratory system...jadual packed giler wa cakap lu.pagi kuliah,tghri tutorial,petang lab,phewwwwww,capek deh !.sampai runtuh kelas kiteorang!hahahah...

Pasal kelas runtuh aku tak tipu,sebab sememangnye ruangan kuliah aku ceiling die runtuh dan 2 orang terperangkap,but,fortunately,dorang tak cedera parah pon and time tu naseb baik bukan group aku yg dok dalam ruangan kuliah ni! *ALHAMDULILLAH*

Bayangkan xde ribut,xde angin,xde gempa,ruangan kuliah runtuh,kalau gempa yg berpuluh2 skala ritcher tu?*ok itu sangat hiperbola* camno tu?? no comment, USU expect d unexpected! Kalau dalam citer "Chicken Little" langit nak runtuh,ni plak ceiling runtuh !





                                                                 Tengok,betape teruknye ceiling jatuh habis menimpa kerusi meja !





Oklah,rasenye tu je kot aku nak citer,korang hati2 k,kalau tengok ruagan kelas korang dh de cracked2 or retak2 cepat2 p report before korang plak dihempap ! take care,enjoy reading my blog !


Ok,bye2,till then !

No comments:

Post a Comment