Saturday, May 12, 2012

JANE by DESIGN

Assalamualaikum...


Malam ni,aku masih lagi bengang..tapi malas dah nak citer pasal tu,sakitkan hati je...So,dari aku cakap pasal mende tu,better aku cakap pasal tv series yg best kan!!lagi berbaloiii...

Hrm,al-kisahnye,actually aku suh kawan aku p donlod cite series Games of Throne,pastu sekali,macam not in mood plak nak tgok cite tu malam ni,so,dalam external hard disk tu,Xerra kasik banyak giler series yg best2..

Tapi,baru aku tgok 1,tp yg ni best ah,aku ni kan pantang tgok pasal fashion2,baju cantik2...mulelah mate yg sempit nak tido tu jadi segar bugar...


So,xyah nak merepek panjang-panjang,TV series yg aku dok cakap best tu tajuk die Jane by Design...

Cite ni pasal sorang budak perempuan yg masih belajar kat high-schoool kalau kite sekolah menengah la yg jadi assistant fashion designer,tp sebenarnye dorang ingat budak ni dah 20++,kirenye macam mistaken identity lah..tp,aku memang suggest ah cite ni kat korang..Pelakon die aku xbape nak kenal cz plakon baru kot,tp aku suke gile babe kat bestpren die,handsome mak aih,meleleh air liur tgok..hihihi...




Ni lah,barisan pelakon yg casting dalam tv series ni !!yg bestpren die yg laki berdiri tu lah yg aku cakap handsome tu...Ape-pon korang kene tengok lu,baru tau rating die best ke x...aku kasi 10/10





Okeh,selamat mendonlod eh,bye2 till then!

No comments:

Post a Comment